Think forward met een employer brandingscampagne

Bopro – Employer branding

Bopro wilde hun unieke bedrijfscultuur en forward thinking mentaliteit authentiek in beeld brengen. Een employer branding video die hun waarden laat zien en talent aantrekt voor duurzame bouwprojecten.

Een employer video die groei en waarden samenbrengt in één krachtig verhaal.

Van internationale ambities naar lokale verbinding

Bopro, specialist in duurzame bouwprojecten, zocht naar een manier om hun forward thinking DNA en sterke waarden authentiek te communiceren. Als groeiend bedrijf met 70 collega’s van 10 nationaliteiten wilden ze hun unieke cultuur en missie – het creëren van plaatsen met positieve impact – visueel krachtig neerzetten om het juiste talent aan te trekken.

Onze aanpak voor maximale impact

We combineerden bewust professionele beelden met user generated content om echte betrokkenheid te creëren. Door hun waarden, realisaties en projecten authentiek in beeld te brengen, ontstond een verhaal dat hun forward thinking mentaliteit perfect weergeeft.

Deze videostrategie zorgt ervoor dat potentiële medewerkers zich direct kunnen identificeren met Bopro’s missie en cultuur, wat resulteert in kwalitatieve sollicitaties van mensen die echt passen bij hun organisatie.

Resultaat

Een employer branding video die Bopro’s internationale DNA en lokale verbondenheid samenbrengt, ondersteund door authentieke beelden die hun forward thinking cultuur tastbaar maken voor talent dat past bij hun organisatie.

Bundel de krachten
met BEELDRIJK

Bundel de krachten
met BEELDRIJK