Boost je immoproject met vastgoedfotografie en -video’s

Vastgoedmarketing is tegenwoordig hot en trending in België. Als makelaar, architect of projectontwikkelaar versterk je zo namelijk de visibiliteit en het vertrouwen rond je brand en vastgoedproject. Zou je graag de verkoop ervan boosten? Dankzij de vastgoedfotografie en vastgoedvideo’s van BEELDRIJK wordt jouw immoproject een voltreffer.

Verhoog je verkoopkansen met vastgoedmarketing

Tegenwoordig begint de zoektocht naar een nieuwe woonst op het internet. De eerste online indruk die je dan maakt als vastgoedprofessional, is cruciaal. Door in te zetten op vastgoedmarketing maak je potentiële kopers vertrouwd met je merk en je vastgoedproject(en). Je ben niet langer afhankelijk van louter externe immowebsites of koude prospectie, maar promoot actief zelf je nieuwbouw- of renovatieproject met straffe vastgoedfotografie en/of overtuigende vastgoedvideo’s. Je zorgt ervoor dat deze vastgoedbeelden bij het juiste doelpubliek terechtkomen en voldoende in hun vizier komen. Met vastgoedfotografie en -video’s geef je prospecten een unieke kijk op je vastgoedproject en verhoog je de autoriteit en geloofwaardigheid van je immokantoor of projectontwikkelingsbureau.

Vertel je verhaal samen met BEELDRIJK

BEELDRIJK: drie vastgoedformules om online te scoren

BEELDRIJK geeft jouw vastgoedmarketingstrategie een duwtje in de rug met hoogkwalitatieve vastgoedfotografie en vastgoedvideo’s. We bundelen de krachten en steken de koppen bij elkaar om voor jou een vastgoedconcept te ontwikkelen dat werkt, écht werkt. We bieden drie verschillende vastgoedformules aan die jouw mix van immobeelden bepalen. Deze beelden kan je communicatie- of marketingteam dan verspreiden op alle relevante socialemediakanalen voor maximale impact bij jouw doelgroep. Je hebt trouwens toegang tot je eigen online BEELDbank om je favoriete foto’s, videofragmenten of quotes te selecteren.

In het Immo Essential-pakket focussen we ons volledig op vastgoedfotografie in al zijn vormen. Onze vastgoedfotografen en gecertificeerde dronepiloten komen jouw pand bezoeken op een gewenst moment en brengen het magnifiek in beeld, zowel langs de binnen- als de buitenkant. Onze vastgoedfoto’s van het interieur geven je potentiële kopers meteen een thuisgevoel, terwijl de dromerige luchtbeelden hen een kijk geven op het volledige pand en de omgeving. Is er een rustgevend natuurgebied of gezellige woonwijk in de buurt? Op onze dronefoto’s zijn álle troeven van jouw vastgoedproject te zien.

Kiezen voor ons Immo Excellent-pakket betekent kiezen voor vastgoedfotografie én een dronevideo van ongeveer 1 minuut. Net zoals bij Immo Essential creëren onze vastgoedfotografen en dronepiloten unieke fotobeelden van je vastgoedproject, zowel op de begane grond als vanuit de lucht. Ons team produceert daarnaast een adembenemende dronevideo die jouw immoproject in al zijn glorie toont vanuit een vogelperspectief. Bij deze vastgoedformule filmen we dus niet in het pand zelf.

Met Immo Exclusive combineren we vastgoedfotografie, dronebeelden én videobeelden in het pand zelf. We produceren prikkelende vastgoedfoto’s en een vastgoedvideo van ongeveer anderhalve minuut die je kandidaat-kopers trakteren op een totaalbeeld van het project en een sneakpeek van het interieur. Je krijgt dus the full package om je doelgroep maximaal aan te trekken.

Zo creëer je een geslaagde vastgoedmarketingstrategie

First things first. Vooraleer je foto’s en video’s die wereld instuurt moet je weten naar wie die juist gericht zijn. Wil je voornamelijk vrijgezellen aanspreken of eerder jonge koppels met kinderen? Om je doelpubliek vast te leggen focus je best op vijf criteria: geografisch (regio, stad, wijk), sociaal-economisch (opleidingsniveau, sociale klasse, beroep, inkomen), demografisch (leeftijd, geslacht, gezinssamenstelling, burgerlijke staat), psychografisch (persoonlijkheid, levensstijl, sociale klasse) en gedrag (behoeftes, loyaliteit, zoekgedrag). Zo belanden je vastgoedfotografie en -video’s zeker bij de juiste prospecten.

Mensen kopen vastgoed op basis van emotie. Als vastgoedprofessional is het daarom prioritair om een soort vertrouwensband te creëren met je doelgroep. Ga voor vastgoedfotografie en vastgoedvideo’s die professionalisme uitstralen en je waarden kenbaar maken. Creëer een persoonlijk en authentiek verhaal waarin je prospecten kunnen geloven en op kunnen bouwen. Communiceer waarvoor je staat en hoe je een meerwaarde biedt als makelaar of projectontwikkelaar. Breng bijvoorbeeld af en toe enkele medewerkers in beeld in de vastgoedfotografie of laat ze aan het woord in een video om je brand een gezicht te geven.

Wat ben je met rake vastgoedfotografie en vastgoedvideo’s als ze online niet ontdekt worden? That’s right, de juiste socialemediakanalen uitzoeken is key. Hiervoor houd je opnieuw je doelpubliek in het achterhoofd. Bedenk op welke online platformen zij het meeste tijd doorbrengen, hoe ze aangesproken willen worden en welke visuele content zij daar liefst zien verschijnen. Vastgoedfotografie en vastgoedvideo’s die je op TikTok post moeten namelijk een andere nuance hebben dan diegene die je op LinkedIn plaatst.

Creëer een goede balans en afwisseling tussen vastgoedfotografie en vastgoedvideo’s voor een optimaal effect. Toon gerust ook alle fases van jouw immoproject en neem kandidaat-kopers mee in je verhaal. Zo maken ze er onrechtstreeks al deel van uit. Post bijvoorbeeld eerst een creatieve animatievideo nog vóór de eerste steen gelegd is om prospecten te laten kennismaken met je plannen. Is je gebouw in volle aanbouw? Dat is het perfecte moment om je domein, je vakmannen en de werkzaamheden te tonen met stijlvolle dronebeelden. Als je pand volledig afgewerkt is, kan je onze vastgoedfotografen inschakelen om professionele kiekjes te maken van zowel het interieur als het exterieur.

Samen jouw
vastgoedproject promoten?

Samen jouw
vastgoedproject promoten?